Thursday, October 21, 2010

aku suke kau

suke
xsemestinye
cinte

ye, suke je.
xde pon nak berkasih sayang
penat r berkasih sayang ni
bukan orang tau pon sayang kite banyak mane
buang mase je
semue hanye mainan hati :P

ye, suke je.
xde cinte
tapi aku suke pon kau xtau ek
aku hepi tengok kau
kau buruk ke ensem ke
aku suke gak
tapi xde plak aku cintakan kau

ye, suke je.
macam ade bunge2 atas kepale

ye, suke je.
suke kau mcm rase nak senyum je
tapi aku xdelah sampai nak dkt dgn kau
nampak je da ok
lagi2 kalau kau tengok aku
hahahaha..suke2 :)

ye, suke je.
xmintak di hargai
suke kau selalu
tapi xmengharap ape2 dri kau
suke kau gile
penat nak kate selalu aku suke kau

ye, suke je.
kau xkan tau aku suke kau :)
tp kalau kau suke aku
best gak kalau kau tau aku suke kau..
Haa Haa Haa

Edward Cullen... aku suke kau!!!! :)

p/s: kalau kau rase ape yang aku rase. tepon la aku eh :)

entry bunguk!
mood: final exam semakin hampir, jiwe kacau.. da da da

No comments: