Wednesday, August 04, 2010

subject

assalamualaikum people :)

xboleh tido..terlebih tido -.-" semue da tido so time ni la jiwe jiwe tergendale menusuk kalbu.. bagaimanakah? xpela..hidup banyak "kaler' baru best dari sekate je' kaler'nye. jangan pernah anda fedup dengan hidup okeh ! lau fedup mcm la plak boleh mati sekejap dan hidup kembali..hehe.. sabar-sabar :) kenape aku slalu sgt fikir psl chenta ek? nthla awak2, mengapakah? very penting the very lau bab chenta..hurmmmm -.-" (sekalang mule m'ilang ..hehe)

jiji berkate tadi "aku ingat de minah ni.. ape ek die ckp..urmmm, die boleh cakap kt aku, 'kau cube bayangkan cinte mcm satu subject lain..kalau ko ambik 5subject kene + lagi satu', so 5+1=6 subject ko amik.. cm ape weh..xleh r aku..hahahaha". dan die kate minah yang ckp tu aku..Hoo Hoo Hoo..tergelak aku, tp ji, aku xingat lak weh aku kate gitu..yg aku ingat aku kate blaja dgn cinte bende yg boleh di beza2kan..xkan leh tercampo nye lah.. :) ngeeee***

cinte ade, mcm menyusahkan, cinte xde pon mcm susah.. lame2 aku jd xfaham lak ape itu 'cinte'.. haissss bosan2..dah bosan ! (hehehe..bohong sungguh)

-tutup soal chenta-
................................................

kejap lagi nak puase.. aku takut sebenanye.. banyak benda yang aku nak buat before puase xkesampaian lagi. salah aku sendiri (T_T). aku mesti ingat segalenye milik Allah. ape2 pon yang aku ade semue hanye pinjaman. kite akan pulangkan kembali segale milik Die.. pelukan seorang ibu pon satu pinjaman yang tuhan beri. urmmmm miss u lah mak .. sebut psl pinjam2..td aku jdi jahat sbb meminte hutang lapuk..weeee*** :) sorry ye awak, sy sentiase ingat..

entry apakah wahai syahkilla? haha..
dah2..merepek repek :)

p/s: td aku jatuh tangge..hahaha.. sadis benar.. :)

selamat malam people ..

No comments: