Sunday, August 01, 2010

bile semua sudah terlambat

assalamualaikum people :)
-selamat pagi-


aku selalu lambat pegi sekola, pegi class, pegi mane2lah..semue pergerakan dilambat2kan. tp aku sentiase cepat nak balik kampung. Haa Haa Haa.. tp ni da 15hari xblik umh (T_T) sedih-sedih.. lambat nk tggu jumaat :(

susah sebenarnye bile smue dah terlambat. dah xbuleh nak kate ape2.. terime pasrah. tp bolehkah? ke nak fight for it jugak.. ke lantak je.. ke? hehe.. sepatutnye dah blh lantak je. sape suh lambat. dalam hati aku xtau ape yang ade. mungkin aku salah menelaah.. im sorry. semue tu kate-kate dan perbuatan yg sie-sie. if U know what is.... deep in my hearth. WHAT IF, xperlu dipersoalkan banyak kali..

"kesabaran Allah mendahului kemurkaan-Nya"

Dia, Maha Sabar.. biarpun kite banyak dilumuri dosa tapi Dia Maha Sabar dengan hamba2nya.. pintu taubat untuk kite sentiase terbuka. die membentang pintu taubat di malam hari untuk mngampuni dose2 hambanya di siang hari, dan membentang di siang hari untuk mengampuni dosa2 hambanya di malam hari..kecuali dose manusia yg menduakan yang Maha Esa, maha Suci Allah.


-ampuni dosa-dosaku ya Allah-


jangan biarkan diri kite terus terlupe dan terlambat. mungkin penyesalan blh ditukar ganti tapi kadang-kadang ia jadi tidak bergune. aku mencari jawapan dan akhirnye merasekan ia terlambat. tp bukan bermakne ia berakhir. life is life, fight for it :)

p/s: sabar menanti

thanks 4 tos yg bace.. n maaf awak :)

No comments: