Saturday, April 24, 2010

jika hati berbalik pada hati semula


kau pejam dan bila aku nampak,
kau kata aku ada,
aku tahu kau ada,
owh..kau rupanya...

kau sayukah???? kau kata,
sedangkan aku tahu kau yang sayu,
aku kah yang tersalah,
mengapa hati tak pernah terasa,

kau tak ada tapi aku ada,
aku tahu kau tak salah,
tapi tak akan hati nak mengaku,
kau yang tak nampak,

bukan aku....

hati yang tahu, tapi janganlah kau mainkan hati. kalau kau tak nampak tapi dapat merasa apa yang berlaku janganlah di biarkan semua berlalu dan pergi. yang nampak tak semestinya memahami kerana semua tidak pernah jelas tanpa hati.

tak guna lah yang jelas tanpa benar yang ada di hati. tak guna juga, hati yang selalu terasa tanpa apa yang jelas di depan mata. kalau kita sendiri tanya hati, jauh mana jawaban boleh di beri???

No comments: