Wednesday, April 28, 2010

thank you...

"every night and every day...never forget to say lailahaillallah"

terima kasih ya Allah... pagi-pagi ini teringat setiap orang yang muncul dalam hidup aku. keluarga yang sangat aku sayang, dan sahabat-sahabat yang sangat memberi makna dalam hidup ini. terasa semuanya indah dengan senyuman bersama orang yang ditentukan Allah dalam hidup ini.

"selama ini ku mencari-cari, teman yang sejati buat menemani perjuangan suci..."

sebuah lagu yang boleh buat aku tersenyum gembira. perasaan yang datang dari kisah yang aku lalui dengan manusia yang bergelar teman. mungkin tiada perjuangan, tapi aku ibarat hidup memang satu perjuangan. mungkin waktu kecik-kecik semua ni tak terasa, tapi bila besar ni rasa sangat manusia di sekeliling ni penting.

sayang kau semua...
banyak sangat nama kalau nak di tulis kat sini. tapi semua ada dalam hati =)
terima kasih semua...
terima kasih ya Allah...

No comments: